* DDM Praha 6 *

🎒 Společné akce

Oblíbené šachové turnaje

Klatovy

Od roku 1999, vždy na začátku července, se někteří členové klubu zúčastňují 9-ti denního turnaje „O pohár města Klatov“, který byl m.j. Sokolským přeborem republiky. Z let 2001, 2002, 2003, 2004, 2007 a 2009 existují i články.

Znojmo

Pardubice

Open Praha

ProMoPro

Ostatní turnaje

Někteří si změřili své šachové síly v letech 1999, 2000 v jednom ze 3 týdenních turnajů Mezinárodní šachové dovolené v Praze, která probíhá na přelomu července a srpna. Ti pilnější z nás se chodí přiučit do Šachových seminářů, pořádaných Akademií J.A.Komenského v Karlínském spektru v Praze - Karlíně, které jsou zakončeny doprovodným nedělním turnajem s tempem 2 × 25 minut na partii. Příležitostně hrajeme různé klasifikační turnaje, např. v TJ Praga, pořádaných po skončení Přeboru družstev Prahy, II. a III. etapu a Pražský pohár - postupové soutěže Přeboru republiky jednotlivců dospělých, i náborové turnaje mládeže - např. „O kapra z Lahovic“ - turnaj pořádaný již od roku 1998 vždy v sobotu před Štědrým dnem.

Nešachové akce

Velikonoce

Již od roku 1990 let jezdíme společně v době velikonoc na turisticko - poznávací soustředění po celé České republice. Pokud můžeme, odjíždíme již ve středu večer a vracíme se odpoledne na velikonoční pondělí. Podnikáme výlety do okolí, následuje seznam míst, kde jsme již byli.

RočníkMísto
1990Úštěk

Puzzle společné fotografie z Velikonoc 2005

preview99pieceŠK DDM Praha 6

V roce 2001, namlsáni loňským (2000) pobytem v Liberci - kde v tamějším DDM byl i kulečník a bylo nádherné počasí jsme byli trochu zklamáni. Přesto měli letošní (2001) velikonoce primát - stavěli jsme dvoumetrového sněhuláka. Naše putování dokumentují i fotky na netu (kromě Benešova nad Ploučnicí). Vzhledem k počasí jsme zkrátili pobyt na 4 dny a odjížděli domu již v neděli.

Hory

V roce 2001 se uskutečnil druhý ročník zimní výpravy do hor, který se pečlivě plánoval. Jediným pevným bodem bylo místo přenocování - chalupa po Honzově babičce v Horním Maršově. Termín závisel na ukončených povinnostech ve škole - na konci zkouškového období. Délku pobytu určovaly závazky účastníků nastoupit za družstva oddílu v Přeboru Prahy. Tak se vyjíždělo v pátek ráno s návratem ve středu večer. Podařilo se nám uskutečnit náš „sen“ - vystoupat na Sněžku, i když závěrečné metry se díky povětrnostním podmínkám, hlavně větru - zdolávaly „po čtyřech“. Odměnou pak byl báječný oběd na horské chatě na Růžohorkách - borůvkové knedlíky za lidovou cenu celých 55 korun.

Vandry

Příležitostně do roku 2001 jsme vyjížděli do okolí Kokořína „pod širák“.